کوره سخت کاری

کوره سخت کاری
1/5 - (1 امتیاز)

کوره سخت کاری

کوره سخت کاری فولاد دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به نیاز قابل انتخاب است. به طور کلی کوره سخت کاری دارای چهار نوع می باشند . کوره حمام نمک، کوره اتمسفری، کوره خلاء و کوره خشک غیر اتمسفری  که البته کوره های دیگر نیز کاربرد دارند مانند کوره بستر سیال اما بیشترین کاربرد کوره سخت کاری در این دسته بندی گنجانده میشوند.این نوع کوره ها مدل های مختلفی دارند که بر اساس نیاز مشتری قابل طراحی و ساخت می باشند.

 

sealed quench furnace
کوره سخت کاری

کوره sealed quench

خرید کوره سخت کاری

خرید کوره دارای مراحل ارزیابی برای انتخاب نوع آن است بنابراین انتخاب اشتباه میتواند باعث خسارت زیادی شود. طراحی و ساخت کوره باید کاملا به صورت علمی و محاسباتی صورت پذیرد تا پارامترهای مانند اتلاف دما از پوسته خارجی کوره سخت کاری، یکنواختی دما،تعمیرات آسان،کنترل دما،رسیدن به دما،خنک شدن کوره و پارامترهای دیگر باید لحاظ شود .

 

کوره سخت کاری
کوره bell type

سفارش ساخت کوره سخت کاری

به طور کلی خرید کوره سخت کاری یا سفارش ساخت کوره سخت کاری باید بر اساس پارامترهای بالا مورد ارزیابی قرارگیرد .  فروش کوره سخت کاری نیز حتما بایستی با آموزش و پشتیبانی همراه باشد چرا که فروش کوره سخت کاری به علت تخصصی بودن و خطرات استفاده از آن حتما بایستی همراه با آموزش باشد.

شرکت دیار ماشین مبنا با توجه به تجربیات خود در استفاده از این نوع کوره ها به بهترین نحوه اقدام به فروش کوره  برای رفع نیاز کشور کرده است و مشتریانی که قصد خرید کوره  را دارند یا مشاوره گرفتن از تیم تخصصی شرکت به بهترین نحوه کوره خود را انتخاب میکنند. این شرکت تا کنون تواسته موفق به ساخت کوره سخت کاری در انواع مختلف شود و با افتخار حاضر به هرگونه مشاوره رایگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *