خدمات عملیات حرارتی

سختکاری
امتیاز شما به این صفحه

خدمات عملیات حرارتی

به طورکلی خدمات عملیات حرارتی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند برای بهبود خواص فولادها در کاربردهای مختلف می باشد . صنایع مختلف فولادهای مورد استفاده خود را به شرکت عملیات حرارتی ارسال کرده و این شرکت ها خدمات سختکاری از جمله سختکاری حجمی ، سختکاری سطحی ، مشاوره انتخاب مواد و دیگر خدمات را ارائه می دهند .

اگر تمایل دارید راجب خدمات سختکاری اطلاعات نابی بدست آورید پیشنهاد میکنیم روی لینک کلیک کنید

 

گستره این کارگاه ها کم بوده و کیفیت ارائه خدمات سختکاری بستگی به میزان تعهد آنها دارد . در کشور تمرکز خدمات سختکاری بیشتر متمرکز کارگاه های عملیات حرارتی در تهران می باشد و معمولا هزینه عملیات حرارتی را این کارگاه ها تعیین می کنند . هزینه ها عملیات حرارتی معمولا بستگی به وزن قطعات و جنس آنها و نوع فرآیند و الزامات خاص مانند عدم تابگرفتگی و . . .  دارد .

 

مهمترین عامل  قیمت در خدمات عملیات حرارتی :

مهمترین عامل موثر برای قیمت  وزن قطعات ، می باشند وزن قطعات هرقدر کمتر باشد و سایز آن کوچکتر باشد هزینه خدمات عملیات حرارتی آن بیشتر خواهد شد . دومین عامل الزامات خاص مانند عدم تابگرفتگی و تلرانس سختی است که باعث افزایش یا کاهش تعیین قیمت خدمات عملیات حرارتی در شرکت های عملیات حرارتی می باشد متاسفانه خدمات عملیات حرارتی بسیار متنوع بوده و معمولا کارگاه های عملیات حرارتی امکان دادن تمام این خدمات را ندارند .

 

عملیات حرارتی دیارماشین با ارائه خدمات مختلف یکی از شرکت های دارای انواع خدمات عملیات حرارتی می باشد که روز به روز به فکر توسعه و ارائه دادن تمام خدمات سختکاری می باشد ، این شرکت با استقرار در استان تهران و البرز پاسخ گویی نیاز خدمات عملیات حرارتی می باشد .

 

 

متاسفانه کیفیت خدمات عملیات حرارتی زیاد قابل لمس نبوده و معمولا مشتریان به سختی سنجی کفایت می کنند و به ساختار آن اهمیتی نمی دهند ولی ساختار ترد و یا دارای تنش می توانند آسیب های جدی به قطعات بعد از عملیات حرارتی  وارد کند . عملیات حرارتی دیار به دقت این ساختارها کنترل می کند و از ترد نبودن و تنش نداشتن قطعات اطمینان حاصل می کند .

شرکت دیارماشین در کنار کارگاه های عملیات حرارتی در تهران و البرز پاسخگویی نیاز خدمات سختکاری برای کشورمان هستند و مشتریان می توانند با لحاظ کردن و قیاس پارامترهای دیگر خدمات عملیات حرارتی مانند ، تردی ، یکنواختی سختی ، عدم وجود تنش ، تحویل به موقع و در نهایت قیمت،  تصمیم به همکاری بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *