ساخت کوره اتمسفر کنترل

4/5 - (1 امتیاز)

ساخت کوره اتمسفر کنترل

 

ساخت کوره اتمسفر کنترل برای قطعاتی که نیاز به اتمسفر عاری از اکسیژن با گازهای خاص یا خنثی استفاده می شوند . مکانیزم این کوره ها بدین گونه است که یک محفظه استیل با درب کاملا عایق و ضد نشت دارند و از ورود و خروج هر نوع گازی جلوگیری می کنند.

از این نوع کوره ها در فرآیند سختکاری ، کربن دهی ، نیتروژن دهی ، آنیل استفاده می کنند. این کوره در انواع pit type ، bell type، sealed quench می باشد که هر کدام برای فرآیند خاصی مناسب است شرکت دیارماشین با طراحی انواع مختلف کوره ها در این زمینه از تخصص ویژه ای برخوردار است این شرکت سابقه طراحی و ساخت انواع کوره اتمسفر کنترل با درجه حرارت ۱۲۰۰ درجه و دارای انواع سنسور های تحلیل گازهای مختلف را دارند.

 

 

شرکت دیارماشین با طراحی جدید از نحوه ی سیستم ضد نشت و آبگرد این کوره ها توانسته است بهره وری را افزایش داده و مشکلاتی از قبیل نشت گازهای سمی مثل آمونیاک را به صفر مطلق برساند و همچنین با نصب تجهیزات خط انتقال گاز وسیستم های محافظتی مانند سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک و CO و گازهای سمی دیگر از خطرات جانی محافظت کند . این شرکت قابلیت راه اندازی خط کامل ساخت کوره اتمسفر کنترل همراه با مخزن های روغن و شستشو و نصب و راه اندازی خط گازهای محافظتی کوره را نیز دارد .